Menu

Trendy w PR. Podsumowanie 2016

Najważniejsze wydarzenie ubiegłego roku to moim zdaniem powolna degradacja wizerunku Polski na arenie międzynarodowej.

Kiedy agencja PR mówi klientowi "nie"?

Agencja, która odmawia pracy dla potencjalnego klienta nie powinna być wystawiona na żadne konsekwencje. To ostatecznie jest własna decyzja agencji, jakiego klienta i w jakim zakresie obsługuje. Nie sądzę też, żeby agencja powinna podawać powody swojej decyzji, choć w pewnych przypadkach dobrze żeby to zrobiła, co najmniej w stosunku do odrzucanego klienta. Być może dodałoby to trochę profesjonalizmu rynkowi.

O zakładniu agencji PR

Czy kiedyś było łatwiej, czy trudniej założyć agencję PR? Co jest potrzebne do wystartowania z własną agencją? Czy każdy może założyć taki biznes?

Podsumowanie 2015 roku w PR i prognozy na 2016

2015 był niestety zdominowany przez politykę i z braku innych wydarzeń istotnych dłużej niż chwilę, muszę zwrócić uwagę na kilka zjawisk.

1 2 3 4 5